Is cool underwear important?

Thursday, October 21, 2010

Today, Diesel adds a bit of humour to the boring life. However, I think underwear doesn't need to serve any fashion purposes... or does it?


12 comments:

Has anyone really been said...

yes it is, and it must be cept clean.

Colin B said...

Underwear are one of those things where comfort outweighs looks

razortek said...

ohw i wanna be the patient!

NotBlank said...

nope

Joe Blogs said...

not even a little.

cannabis man said...

it doesnt, but i have lucky boxers

Rezden said...

Not a big deal. As long as they are clean and not too childish. :)

Tracer Bullet said...

i would think that was kind of cheesy, like something you'd buy at walmart

RLouisos said...

as long as its comfy

wishbear said...

Sometimes, maybe haha. But those underwear are kinda funny.

spacepuppy said...

I think functionality and then sexiness. I have different kinds depending on the situation : p

scorpion taco said...

hahaha im gettin some

Post a Comment